Another day in the life of the snot-king.

Tror, ärligt talat, att jag borde gå och lägga mig. Klockan är nu 6:00 och jag sitter här och är sjuk. Men jag tycker att det är så otrevligt att gå och lägga mig när jag är sjuk. Nu hörde jag någon i trapphuset. Tidningsbudet - troligen. Budet är i full gång med sitt jobb och jag bara sitter här och gnäller.

Tror inte det blir något jobb för mig i dag. ;)

Nä... jag sitter här med mina hundra läsk och mina bafucin.
Yup... jag har dem nu.
Snart blir jag frisk igen.
Bafucin is the shit.
Bedövningsmedel och desinfektion in one. Hur kan det gå fel?

I dag har jag varit och handlat lite. Nu ska jag klara mig genom helgen. En sjukhelg fylld av godis, läsk, näsdukar, bafucin, kex, pasta, lök och köttfärs. Tre olika typer av bröd har jag också... ost och skinka som pålägg och, om det verkligen krisar i ork - så har jag några matlådor i frysen.

I morgon: Fira en brors sambo. Hon fyller år. Hoppas inte vi är där så länge bara. För jag kommer bara sitta där och förstöra tårtlusten för alla andra, med mitt excessive snorande.
Och det är ju nu, när jag blir påmind om min egen sårbarhet, som jag börjar tänka på hur tragiskt tragiskt det vore om jag lyckades bli sjuk om ca 25 dagar också. Eller, för den delen, om HON blir det. Börjar nästan småsnyfta bara av blotta tanken.

På Lördag hade jag planerat att dra iväg och göra någonting... hos någon. Vem som helst. Men i det här tillståndet kanske jag bara borde sitta hemma och kolla på film.
På min fantastiska finska 20" TV.
Hade ju faktiskt tänkt titta på film, med en kompis, på Fredag kväll. Men först krympte jag min tv och sedan skulle hon sitta barnvakt i stället. Giant Scoy!

hmm... nu ska jag gå och lägga mig.

Se så intressanta inlägg jag skriver, när jag är sjuk.
Men vad väntar ni er? Vad ska jag kunna hitta på när jag sitter här inne i min lägenhet hela tiden?

Hoppas på ett snabbt tillfrisknande, så jag inte förlorar mina läsare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0