The evil within me.

Ibland glömmer jag liksom bort att det KAN vara smått underhållande att göra en del muppiga små tester som egentligen inte säger någonting PÅ RIKTIGT om vem man är, som person. Men de är lite microskoj i alla fall.

På testportalen.se finns en som heter 'ondtest' och den säger inte hur ont du har i knät, utan hur ond du är.

och jag kan nu skryta med att jag minsann är:
59% ond!


Wohoo.

Fast jag njuter inte av att döda insekter och jag har inte mobbat tjocka människor. Så... det finns uppenbarligen goda sidor hos mig också.

Dessutom gjorde jag en test, på facebook, där det visade sig att jag var svart.
Eller ja... min färg var svart. Jag är inte mörkhyad.
Fast jag skulle gärna varit det. Snyggt. :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0