En flärp bakom hälen... någon?

I dag är det helt enkelt skadat varmt ute. Och jag som bara gick ut med samma typ av kläder som jag hade i går. Bytte utseende på dem bara.
Jag borde givetvis tittat ut genom fönstret, åtminstone. It's högsommarvärme, for fucks sake.
Sitter här och längtar efter att få krypa in i mina shorts... och mina slippers/tofflor/whatever. Jag vet inte vad de heter. Något modetroll som läser detta inlägg får väl hjälpa mig lite. Är det möjligen så att tofflor har en flärp bakom hälen?
(Jag såg att ordet flärp användes i reklam, i går... så nu kan jag med gott samvete använda det också - utan att det känns dumt)

Det är INTE ett par "Foppatofflor" i alla fall. En person har sagt till mig att jag tänker fel som automatiskt ratar dem. Men... för upplysning: Jag har ratat ALLT automatiskt... jag var deprimerad! Men nu när jag inte är det längre så kan jag bara säga att: Jag är ledsen... men jag kan icke tänka positivt angående sådana. De är HELT OKEJ som arbetsskor. Säkert även jävligt bra/sköna som sådana. Men de är riktigt praktfullt fula och borde verkligen inte bäras utomhus, så att folk (jag) kan se dem.
Ibland ser jag hela familjer som går runt i Crocs. Lilla flickan har rosa, pojken har gröna. Pappan har blå och mamman har röda. Så gulligt. Lika gulligt som de enhetliga frisyrerna hos Den Fundamentalistiska Jesu Kristi kyrka av Sista Dagars Heliga-sekten i Texas.
För det första en helt bizarrt ful frisyr... och för det andra var visst alla kvinnor tvungna att bära den.
Troligtvis hade den gravt vridne sektledarens mamma haft en sådan praktfull frisyr, när hon levde.
Sedan... hur hon dog... det vet nog bara han.



Observera att den i ljusblå jacka, som ser normal ut, var ej med i sekten.

Kommentarer
Postat av: Catty

sv: hej :) det är 4an, 5an och 6an som man får spela med :) men upplägget är detsamma.. att hålla inne längre och så :) skitskoj :)

2008-07-04 @ 13:04:47
URL: http://catty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0