Loonely... I am so looonley! (en låt)

Nä, hörrni.
Hon blev sjukare... så det blev inget besök den här helgen.

Trist start på hennes semester.

Men. Vi har ju sagt att hon kan komma hir vilken dag som helst. Hon har semester och jag är ensam på jobbet. Jag kan "jobba" förmiddag och sedan glida hemåt igen. Eller göra någonting på stan. osv osv. The possibilities are endless!

Me wants more candy!

I går var vi ute på något som kallas trädgården. Där var det en covergrupp som spelade såndär hååårdrock. De var faktiskt duktiga. En liten lokal grupp som bara spelar covers.
Jag blev lite småpackad... Kompisarna stack hem redan runt 12... så jag gled ensam vidare mot något annat ställe och fick finna mig i att sitta där och bli raggad på av en massa 50+ som raglade omkring med desperation i blick.
Drack en jävligt vidrig öl. Lämnade kvar 80%. Hoppas han som rekommenderade den till mig ruttnar i helvetet!!!

Det är för övrigt den andra person som jag sagt precis det där om.
Börjar bli lite gammalt nu. ;)

Menmen... det var en trevlig kväll.

och sedan gick jag såklart tillbaka till hamburgerkön som jag förra helgen blev mordhotad i.Den här gången hände inget, förutom att en VÄLDIGT full kille försökte para ihop mig med en vilt demonstrativt sms'ande tjej, i kön.
Hon ville VERKLIGEN inte prata med honom. Det ville inte jag heller. Go away! Ge mig min burgare bara så går jag hem sedan.
och så blev det.

Men jag fick i alla fall med mig lite fler kryddor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0