Webcam-boy

Ja... då fick jag min nya webbkamera då. Den är fin och vit, och momsen är betald.
Men hur SURT är inte SUR-Windows då?
Där sitter jag och ska försöka få kameran att fungera.. för jag vill se min vän i rörliga bilder.

Och alltså... kom IGEN nu. NEJ! ingenting sådant. Bara vanliga bilder ju.

Kameran bara totalvägrade.
Så här bra gick det:



Så irriterande!

Men se så fin den är.

Nåja. Jag satta mig och installerade om hela Windows - och sedan fick jag den att fungera i alla fall. Så det var lite dumt av mig att tugga på KAMERAN. Det var aldrig något fel på den. Men... i brist på Bill Gates, så väljer jag att tugga på det som var närmast.

Undrar om man får en smak av dollarsedlar i munnen, om man tuggar på Bill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0