IKEA was here.

Men att det ska vara så svårt!
Jag hittade inte det där andra företaget. Men... nu vet jag i alla fall att det SKA ligga i något av de hus jag cirkulerade. Fast nere i en källarvåning. Så det blir en revisit i morgon och då ska jag banne mig hitta igen dem. Jag SKA leka tonåring - och pierca mig! So it has been written.

I dag har jag fått mina möbler. En soffa, en fåtölj med sittpall, en skohylla, två bokhyllor, en tv-bänk och ett par små saker till. Nu har jag grejat ihop de tre förstnämnda. Bokhylla och tv-bänken lämnar jag till i morgon. Jag måste ha någonting att göra i morgon kväll också.
T minus 3 dygn, 19 timmar och 35 minuter.

Ja... jag vet att hon inte kommer höra av sig precis då! Men... ändå. Jag håller räkningen som en riktig intern! :)

Min mamma skulle vilja prata med henne.
"Som kvinna till kvinna"
"och även som svärmor till svärdotter"

Men hon är noga med att poängtera att hon inte är ARG. Det är inte så att hon vill sätta sig ner och banna och ta mitt parti, liksom. Hon vill väl bara veta vad det är som händer. 'S' är hennes svärdotter. Hon vill väl veta om hon riskerar att förlora en dotter. För jag är rätt säker på att det är så min mamma ser på henne. Kanske inte 100% som sin alldeles egen dotter, men åtminstone som sin dotte!
Tror jag.

Min mellanbror ville också prata med henne. Tror faktiskt det är samma sak där. Han är absolut inte arg. Inte ett dugg. Men han är väl den av mina bröder som faktiskt kommit att lära känna henne lite. Han vill veta vad som händer. Vad händer med hans bror? Vad händer med hans brors bättre hälft? etc.

Nä... nu... ska jag porrsurfa lite och sedan blir det fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0