Intensiva utbildningar.

Det fanns ingen öppning på någon intenviskurs förrän vecka 36. Jag hade hoppats på åtminstone två veckor tidigare.
Det som är ännu mer trist, är ju att jag inte KAN vara på intensivkurs under vecka 37 (Ja.. de pågår i två veckor), på grund av resa med jobbet till Österrike.
Så jag bokade in mig på vecka 38. :-(
Blä. Det är ju i mitten av September.

Men i alla fall så ska jag se om jag kanske rycker tillbaka semesterveckorna 28-29, som kommer nu... påbörjar min semester 2 veckor senare och lägger de veckorna på intensivkursen i stället.
Får hoppas det går bra.
Egentligen borde jag genast höra av mig till chefen. Men... jag känner att jag inte vet tillräckligt mycket ännu.

Undrar förresten när jag kommer återfå min energi så att jag åter börjar träna.
Den finns i alla fall INTE här.
Jag hade hoppats att jag skulle börja den här veckan. Det kändes ju lite bättre ett tag... men sedan försvann den igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0