Iväg till nästa företag då...

Jaahaaa...
Det var ju inte särskilt många ställen som sysslade med piercing. Trodde att det skulle krylla av sådana ställen. Men de största tatueringsplejsen gick inte loss på piercings i alla fall. Så jag får söka mig elsewhere.

Ett företag som ligger väldigt nära min arbetsplats skulle kunna stansa mig. Men tyvärr så hade han precis slut på ringar - och sedan skulle han iväg till Göteborg över midsommar. Så det blir inte förrän i början av Juli.
Jag går gärna dit, dock. Han verkar okej. Jag menar: Man ser på folk om de är benägna att sticka hål i andra människor. Det måste vara en sådan person.

Ja just ja. Sedan var det såklart en fråga om priset också. 450 kr. 170 för tjejer! Vad fan? Det hela handlar om hur fet näsvägg man har, tydligen. De kan använda pistol om det är en tjej men måste trycka kanyl om det är en kille.
Diskriminering - helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0