Nu dansar tiden andra hållet... andra hållet.

Nu... fredagen den 13:e, så har halva tiden gått. Nu är det officiellt mindre tid kvar, än vad som förflutit.
Jag tycker inte att det känns bättre riktigt ÄNNU. Men ärligt talat hade jag heller inte förväntat mig det. Det är fortfarande en väldigt nervös väntan och så bär jag på ett ständigt illamående. SAMT ett behov av att få ringa och höra hur dagen varit.

Jeg vet fortfarande inte vad jag ska göra i kväll. Jag har inte fått tag i någon ännu. Alla är ju och jobbar.
Det trista är att jag vet att de flesta jag känner ska jobba även i morgon. Så... blir ingen röjarkväll eller nåt.

Dessa två veckor var betydligt mer plågsamma än jag trott. och då trodde jag ändå att de skulle vara obeskrivligt hemska. Man blir liksom inte glad på något vis. oavsett vad som händer.

Funderar på att dra och spela lite minigolf. Men det lär väl vara sketfullt med drällande skolungar nu, då skolorna slutat.
Sedan kanske det inte blir bättre av att det är fredag? ... och ett ständigt regnhot i luften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0