På med det elektriska anti-mygg-vindstället.

Nu skriver jag nog inget mer i den här bloggen, i dag. Det är midsommarafton och om ganska precis 45 minuter har det gått 14 dagar. Jag hoppas hon ringer så snabbt hon känner att hon kommit i ordning efter att ha sovit förmiddag efter nattpasset.
Men det såklart... beror på vad som blir sagt i luren.

Det regnar och blåser. Inget bra väder alls. Vi hade tänkt vara ute i mina föräldrars stuga. Men vet i fan om det blir så bra nu. Jag föreslog att vi, i stället skulle vara hos min mellanbror och hans familj. Återstår bara att se om HAN vill det. :)
Menmen. Midsommarväder deluxe, i alla fall.

Grejen med stugan är: Det går inte att vara inomhus. Stugan är alldeles för liten. Så det skulle bli att sitta ute i ett partytält eller nåt - och när det är sådant busigt väder så fungerar det inte. Frysa, huttra och sedan... sedan så kommer det MASSVIS med mygg också. Det spelar ingen roll hur kallt eller blåsigt det är. De bor ju en meter därifrån!

Man kanske skulle kunna stå ut med myggen om det åtminstone vore bra väder. Helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0