Så var det sol igen.

Den sol som inte skulle komma förrän på Fredag. (Ja... nu det äro Onsdag)
Så mycket för Aftonbladet som källa.
... som vanligt.

Nåja. Min blogg är ingen Aftonbladetbasher. Det finns så många sådana redan. Faktum kvarstår dock: Folk kommer fortsätta läsa Aftonbladet för att de vill - och finner det underhållande. Bashbloggarna kommer fortsätta läsa Aftonbladet för att de vill kunna skriva skit om tidningen.
Vinnare?
Aftonbladet!

I morgon ska jag iväg, med jobbet, och spela golf.
Eller ja. Rent tekniskt ska vi väl ha en slags introduktion till golfens fantastiska värld. Vi ska få lyssna på prat och sedan vallas ut på en driving range för att slå bollar.
Sedan när vi är klara med detta så har vi delat in oss i lag och ska köra en stenhård puttingtävling!

Jaja. blir säkert trevligt. Vi slutar ju efter lunch, så... som jag sa: trevligt.

Jag funderar även på att börja hoppa fallskärm. Men tyvärr kostar en kurs (på 10 hopp) nästan 10000 kronor.
Så det kostar lika mycket som att ta körkort. Så... det blir nog körkort först.

Jag menar: Då har jag ju körkort... sedan kan jag skaffa bil - och då har jag någonting att köra runt med min golfväska i.

Hmm. Golfväska, ja. Där har vi väl yet another 10000. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0