Spärren har försvunnit. Hur övervinner vi nästa?

Har förresten sett barn överallt i dag.
Jag satt ute över lunchen - och tänkte. Gick in till centrum och bara satte mig på en bänk och räknade mina fötter.
Ungefär var tredje människa var en tjej med barnvagn. Det var barn överallt!
Sedan kom jag tillbaka till jobbet och så ligger det ett barn och sover här. På min plats!
(de trodde väl inte att jag skulle komma tillbaka, så min plats blev lämpligast)

Så... där satt jag och stirrade på det sovande barnet och kände mig harmonisk.
Det är stort. Jag har gått från att vara ett barn - till att vilja ha ett.
Tyckte till och med att det var okej när ungen vaknade upp och skrek och luktade mindre angenämt.
(fast bara okej) :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0