The hall of tänk.

Hemma i tankehålan igen. Direkt jag kommer innanför dörren så börjar hjärnan mala. Det finns inget här som distraherar mig. Det här är ett fantastiskt sätt för mig att börja hata min alldeles nya och fantastiska lägenhet. Eller att få grannarna att hata den nyinflyttade. Ibland kan jag bara inte vara helt tyst.

Min äldsta bror kändes lite disträ, när vi pratade om detta. Jag har inte pratat med honom ännu. Så han fick reda på det nu. Det är DEN brorsan som brukar vara allra mest stöd, när någonting händer. INTE han som jag var och hade ett så bra samtal med i förrgår. Nu var det alltså tvärt om. Känns nästan lite mystiskt. Jag trodde faktiskt att jag kände dem ganska bra nu. Men han måste haft någonting annat att tänka på.

Nä. Jag ska försöka få lite sömn. Egentligen borde man lägga sig i en såndär de har i en del sci-fi filmer och bara söva ned sig i 10 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0