Krogkändisar.

Produktionsbolaget Mastiff skulle rekrytera lite fler mediakåta ungdomar, till något vettlöst program. Ungdomar, som nu alltid verkar vara mer än sugna på att få bli lite låtsaskändisar, fick då chansen att direkt förnedra sig genom att suga på golvmoppar som använts till att skura toaletterna.

Knappast överraskande att de gick med på det - och... sug på bara! Jättebra. Vill ni göra det så är det bara att suga, suga och suga er till kändisskap. För det är väl så det alltid gått till, änna?

För... att produktionsbolagen skulle ha något moraliskt tänkande... det vet väl alla att de inte har? :D
De lever i en egen atmosfär. De skapar sina egna regler och de kommer undan med det... för viljan att bli känd är så enorm - att folk är villiga att göra vad som helst för att nå det målet.
Till och med jag var ju villig att åka skridskor, en gång.

I går lyckades jag göra lite mat, igen. Jag tycker, som sagt, om att laga mat. Men inte bara åt mig själv. Så det känns lite revolutionerande när jag väl orkat ställa mig vid spisen för att snickra ihop en maträtt. Såklart alltid så det blir några matlådor också.

Min matolja har dock väntat väldigt länge, ser det ut som.
Här är en bild på det ledsna matoljemonstret.



Jag gillar frisyren.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0