Not giving a fuck.

I dag har jag faktiskt jobbat... på riktigt. Sure... jag kom 45 minuter sent, klockan 9-9:30 hade jag fika och klockan 11:30 så slutade jag. Men ändå. Två timmars aktivt jobb! Det är jävligt bra.
och ja... jag ska göra 20 ärenden/dag och på dessa två timmar har jag gjort 30 så... det är okej med 2 timmars jobb/dag. Jag borde se till att göra åtminstone det.
Tyvärr klarar hjärnan inte av mer än så. Jobbet är så anmärkningsvärt tråkigt, att min hjärna fått slut på diesel. Den tog slut för 13 månader sedan och man kan väl även kalla det för att gå in i väggen, eller nåt.

Tråkigt bara att det inte fanns någon hjälp att få, när det började gå utför.
Men nu börjar det fixa sig lite.
Jag kan fortfarande inte jobba... Men dåtiden börjar falla i glömska - och det är ju också en lösning, liksom. :)

Lite sådär i början kändes den här videon lite som en lösning på min situation i livet och då främst arbetslivet. Den balalde dock ur lite... men å andra sidan spelar det ingen roll. För det är roligt när saker ballar ur. okej?

Men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0