Baxa madrass.

Äh... stryk det där förra inlägget om headsetet.
Det fungerade bra i ett par dagar... men sedan började strulet - igen.
Först småstrejkade den lite, genom att inte automatiskt kopplas till telefonen när man slagit igång den. Sedan kunde inte ens telefonen hitta den... jag var tvungen att söka upp manuellt. Sedan hade jag gått omkring med min telefon och mitt headset ihopkopplade, på stan, men utan anledning har de bara förlorat kontakt med varandra. Så jag kan inte längre lita på att jag verkligen HAR kontakt.
Och nu när Maria ringde mig så står det, på displayen, att telefonen och headsetet är ihopkopplade men det gick inte att använda. Helt tyst. Dessutom är det också helt tyst i telefonens högtalare och mikrofon. Så... headsetet ser alltså till att koppla bort dem... men slår inte igång sina egna. :)

Nåja. Jag tror ändå inte att detta är headsetets fel. Faktiskt.
Det är nog telefonens. En Nokia N95:a verkar inte vara helt bra på sådant som Bluetooth - helt enkelt.

Någon som vill köpa en N95:a?... i överigt helt perfekt fungerande... och med ett par jack i lacken från en gång då jag tappade den i marken.

Snart är det dags att lägga ut ett par saker på annons, igen.
Jag har ju börjat samla ihop lite nya saker att sälja.

I morgon bär det av till Jokkmokk igen.
Jag har köpt en bäddmadrass, som jag ska baxa med mig upp. Det blir i och för sig bra det... då blir det skönare att sova. Nu återstår bara problemet med lsd-katten, som springer runt som en liten, extern, centrifugenhet.

Det STORA nackdelen är ju att jag tvingas gå omkring en timme i Luleå, med en stor bäddmadrass, och försöka hitta något ställe att sitta ned och äta mat. Det är f.ö. fullt överallt också... för det är mitt under lunchtid... på en Fredag. Så det blir väl en burgare på Max - att äta på vägen tillbaka till busstationen.

jag inser att det sista stycket här lider av riktigt dålig meningsuppbyggnad och jag KAN ändra... göra allt bättre. Det skulle gå lite lättare att förstå allt då. Men jag orkar inte. Du får klara dig utan min hjälp.

Nä... nu ska jag suga i mig min coca cola och sedan gå och lägga mig.

Vi hörs väl igen om några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0