Katters naturliga byte är: skidlöpare.

Alltså... det finns verkligen ingen att fika med, här på jobbet.
Jag gick in till stadshuset och... alla som jag kan tänka mig att fika med, tar aldrig rast. Jag vet inte varför. Vad är det som är så alarmerande, att de känner att de måste offra sin rast för kommunen? Är det verkligen så viktigt?

Nåja. Så jag gick tillbaka hit och satte mig. Börjar faktiskt bli lite trött på att sitta och slösurfa. Det finns liksom inget spännande på nätet att göra.
Men ja. Vissa dagar ÄR ju långsammare än andra - helt enkelt.

YouTube is your friend. Den hjälper mig stå ut tills arbetsdagen tar slut. :)

Det gick förresten bra att ha en katt i min lägenhet. Den är nog en rolig nöjespark. Det enda jag stressade upp mig över, var när Oliver fick för sig att börja jaga skidåkare. Det... är en platt tv... det är inget glas... det är vinyl. Kattens klor lär ge tv'n mighty fine repor. så... jag som älskar att titta på hockey kommer att få jaga katt ganska ofta, framöver.

oh well. Det kan jag väl stå ut med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0