Allt har ett bäst före-datum.

I dag fick jag en bänkdiskmaskin... Jag har ännu ingen aning om den fungerar eller nåt. Men den ser helt okej ut. Jag vet dock nte det första om hur man kopplar in en sådan, om jag måste ta hål i diskbänken för att få igenom en slang, eller om jag "bara" ska koppla in den direkt i blandaren eller om... baah... asch. Jag får la se.

Nåja. Jag får se i morgon. Ingen brådska. I morgon är det Fredag... då är arbetsveckan över.
DET känns bra. Jag... hatar mitt jobb.
Ibland hatar jag annat också.
Men bara vissa dagar.

Ja just ja. Det verkar som att Maria har så mycket att göra, just nu, att hon tänker hoppa över byggnadsnämndmötet och komma ned till mig några dagar senare i stället. Blir inga 6 dagar den här gången alltså. Kanske 3. (Fredag, i stället för Tisdag?) Då måste jag köpa ny mat. För den har sitt bäst före-datum där någonstans på Torsdag. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0