Eis, eis, baby.

Jag var ute och gick en del i dag. Gick upp norrut... till Coop. Jag tänkte kolla på en telefon som jag tror skulle passa bra till min pappa. Men den fanns inte där. Bravo, Expert! Den är ny. Expert verkar inte sälja nya telefoner. De säljer dock fortfarande den modell JAG har. hmm... den måste ju vara 2 år gammal nu.
Men inte nya telefoner, alltså...

Nåja. Sedan gick jag hem... stängde av datorn i sovrummet (bra att den får vila lite. Nu står den och bränner filmer typ 18/7) Begav mig sedan söderut, till Arenan. Dags att kolla på första hockeymatchen för säsongen. (ja... första för MIG alltså. DE har ju spelat 9 matcher redan)
De spelade faktiskt ganska bra, ändå. Många har klagat... många har gnällt. Till och med så mycket att det blivit slagsmål mellan styrelseledamot och fans, på läktaren. :D

... men i dag spelade de helt okej. Jag har inget att klaga över. Troligtvis var det helt enkelt för att jag var där. När jag är där så brukar de spela bra. De såg mig sitta där och tände till.

ja... vem tänder inte på mig?

Sedan gick jag hem igen, såklart.
(mina nya skor behöver inga inläggssulor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0