Oj så förvirrad jag är!

Alla kommer säkert bara skratta åt det här... men JAG blir orolig. Jag fattar inte vad jag håller på med.
Jag har, i dag, köpt ett par jättedyra inläggssulor till mina skor. Ett par som man värmer upp i ugnen och sedan sätter in i skorna och ställer sig och formar dem efter sina egna fötter - i ett par minuter.

Och vad gör jag?
Jag värmer upp dem, som det står, i 200 grader. och efter 2 minuter går jag och kollar på... vad FAN? De är ju korviga och typ söndersmälta! Helt förstörda.

200 grader FARENHEIT!!!
Jag har totalförstört dem.

Jag har gått och letat efter de där i ett par månader nu. Och nu när jag äntligen hittat dem och motiverat mig att lägga ut så sjukt mycket pengar för ett par inläggssulor - så grillar jag sönder dem direkt.



Se hur fint filtdelen liksom lossats från den vilt krympande gummidelen och den smaskiga crispiga ytan längst upp till vänster. mmm
Och ja. Handen tillhör DEN Sabadon. Sveriges mest korkade!

... och det stinker flubber i hela lägenheten. Jag kommer nog sova gott i natt. Först kommer jag ligga och tänka på hur jag brände en massa pengar och sedan kommer jag somna av alla giftiga gaser och vara medvetslös i två dygn.

Men suck.
Farenheit... för faan. LÄS! Det står ju där. 71 grader celsius. Det är gummi - ingen rostbiff.
Alltså... jag kommer inte kunna skratta åt det här, ens om två år. Jag kommer bli jättebitter på den som vågar skriva en kommentar om det. I DARE you!! ;)

Kommentarer
Postat av: Bumby

200 grader... Hur hade du tänkt förflytta dem från ugnen och ner i skorna? Och sen kunna stå stilla på dem? Du är söt... :)

2008-10-18 @ 21:39:22
Postat av: Helena

ASGARVAR



seså bli bitter nu! =P

2008-10-19 @ 22:38:40
Postat av: Sofia

Men... det är ju JÄTTEROLIGT ju. Omänskligt att begära att man inte ska skratta åt det.

2008-10-20 @ 20:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0