Tillbaka på måndag!

Sitter på jobbet och inväntar min eftermiddagssemester. Om ca 10 minuter sticker jag till busstationen. Blir en härlig resa. Jag har varken extra batteri eller businessplats. Så jag kommer väl kunna lyssna på musik ungefär halva vägen... eller nåt.

Men fan! Jag har ju ingen bok! Bra jobbat.
Tragiskt.
Jag har ju inte tid att gå hem och hämta en, eller ens gå förbi något ställe och köpa en. För... köpa en bok på busstationen. Nai!

Det nya nätet ska vara färdigt för beställning, till min dator. Nätet finns där alltså. Men det fungerar inte.
Jaja... men nu när jag vet att det ska vara klart så kommer jag nog fixa det - natten mot Måndag. Nu vet jag att det ska fungera. Jag har nog inte ansträngt mig tillräckligt, eftersom jag trodde att de inte patchat in switchen än, eller nåt.

Men det är lite det som är grejen. Det där ska vara fool-proof. Det ska bara fungera, utan ansträngning.

Å andra sidan är jag verkligen ingen fool, när det gäller datorer. Det är kanske där felet ligger. Det ska vara så wizard och trollkarl och jätteenkelt att det bara blir fel för oss som vet vad vi gör - och vill göra saker på rätt sätt. :-/

Jaja... nu måste jag snart gå. 5 minuter kvar. Nu har jag rakat mig och allt. Inte ens druckit te under fikarasten eller nåt. För här ska inte springas på busstoaletter en gång i kvarten.

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0