Väggblomma

Ja... alltså jag KAN skratta åt det, egentligen. Men... jag känner mig otroligt dum.
Tror det är det klart mest puckade jag gjort på många år. Jag avskyr att känna mig helt blåst och ointelligent.
För... det gör jag verkligen.

Men... i min "nya" livsfilosofi ingår även en 'paragraf' där jag skrivit att jag ska bry mig lite mindre om sådana saker.
Bry mig lite mindre om vad folk tycker - när jag gör någonting som kanske inte var så jättesmart.
Jag måste också få göra bort mig. Alla andra gör ju det.
Men jag har alltid satt så stor press på mig själv att vara pefekt... att inte sticka ut. Tror det kommer från att jag var mobbad. Jag är rädd för att märkas. När jag tog plats så blev jag nedtryckt.

LITE otydligt stod det allt. Farenheit och Celcius på den Engelska sidan och Celcius på den Franska.
Men ändå. Det är mitt eget fel.

Nä... nu ska jag äta frukost.
Och värma mitt tevatten i 100°C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0