The time has come for me today... to watch some hockey!

Jaha... då ska vi se.
Vad händer i kväll då?
Sverige spelar mot Lettland. (hockey-vm) så... vad jag VET, är att jag kommer titta på hockey.
VAR detta kommer ske, vet jag dock inte.

Jag är ju litegrann försatt i samma situation nu, som jag var då jag bodde med Sofia... nämligen att det nu finns en katt närvarande, som gör att jag inte kan bjuda hem någon av mina få kvarvarande kompisar. För alla är allergiska.
(En katt som inte är det minsta kelig heller.
Eller jo. På ett sätt är han det. Men han är inte sådär avslappnad som andra katter varit. Han kan liksom inte bara ligga ner och ta klappet som en katt. Utan det måste såklart bråkas också.)

Well. Så jag funderade på att dra iväg till Björn. Han tittar på hockey. Men då jobbar han såklart eftermiddag. Hans bror bor ute i helvetet - så dit går det inte att ta sig. Synd. Jag och Daniel kommer alltid bra överens när vi väl umgås. Men det har blivit alltmer sällan på senare tid. Enda gången jag träffar honom är ju när någon annan ska dit - och jag kan hänga med.

Ve mig... för att jag aldrig växte upp och tog körkort när jag var 17-18 år. Då hade jag tid och pengar till det.

Ah. De val man gör.
De val man gör.

... och nästa måndag, vid den här tiden, kommer jag vara på väg mot en stor, fet vit val... Den ska jag gå in i och så ska jag se Metallica. The fat whale-arena, in Stockholm, Sweden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0