Musen blinkar blå.

Nu har batterilampan på musen på jobbet blinkat i sju arbetsdagar. Samma sak hemma... lampan på den musen har blinkat i mer än 10 dagar (inte arbetsdagar, dock). Jag har använt musen här på jobbet säkert 6 timmar/dag och den i hemmet... ja... på tok för många timmar per dag. Säkert 5 i alla fall. Kanske till och med 6.
umm...
Borde det inte vara så; att när lampjävulen börjar blinka och böla "byt ut batteriet" så ska batteriet vara i det närmaste helt SLUT?
Här sitter jag med nya batterier redo att plugga in - men jag får aldrig använda dem. Jag totalvägrar ju att byta batterier så länge mina möss faktiskt fungerar!

De nya batterierna hinner ju ligga där i sina förpackningar och ladda ur sig helt spontant - under tiden det tar för de här att ta slut.

Kommentarer
Postat av: Bumby

Undrar hur mycket extra batterikraft det går åt för att hålla den där lampan blinkande?

2009-02-27 @ 19:26:46
Postat av: Silver

Uppdatering: I dag har hemmamusen blinkat i 14 dagar. Still going strong. och ja... intressant att veta hur länge batteriet räcker om den inte ligger och eggar lampan hela tiden.



(den på jobbet dog i Fredags)

2009-03-01 @ 18:07:47
URL: http://sabadon.blogg.se/
Postat av: Sabadon

Vem är Silver??

Det var jag som postade en kommentar - från min egen dator - och allt är ifyllt så att formuläret kommer ihåg mig. Rätt adress, mail men så står det att jag heter SILVER? :D



Nåj .Bara så alla som läser vet: Det skulle inte stå silver där uppe... utan Sabadon!

2009-03-01 @ 18:13:08
URL: http://sabadon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0