Fredags-tv

Åh, så fantastiskt supertråkig jävla kväll. :D
INGEN online - att chatta med. Alla verkar ha någonting att göra. Fattar inte vad som är fel med världen!

Och varför är det BARA Ultimate fighter, på TV4 sport, under helgnätterna? Det är så förbannat tråkigt. Det finns inget som jag vill se. Tur att jag inte betalar tv-licens.

Nä... men det är skönt att det är helg. Inte för att jag vet varför jag tycker att det är skönt. Men uppenbarligen tycker jag det är roligare att sitta hemma, framför datorn, och inte göra någonting - än att vistas på jobbet. På Söndag fyller min mellanbrors fästmö år. Dagen efter fyller mitt ex år. Då kommer hon hit - så ska vi fira med lite köpt mat och INTE grodbakelser. Men någonting annat som visst är likt princesstårtor - men i bakelseform - och som jag inte vet vad det är... ännu. :-/

Jag förstår att hon vill vara med någon som känner henne. It's a long way to Gothenburg area.
Nåja. I alla fall så blir det såklart en massa tv-serietittande. Jag vet inte riktigt vilka, ännu... så jag laddar hem alla.
Vi får väl se.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0