Tricket är att se plågad ut.

Jag gick till sjukhuset i dag och kollade lite. Eller ja... sköterskan kollade... jag pekade. Hon sa i alla fall att det ser jättefiiint ut.
Vad bra.
Då slipper jag sitta och nojja mig mer - i kväll.
För i morgon hittar jag säkert något nytt att fundera över. :)

Nåja. Anledningen att jag verkligen ville dit var faktiskt helt logisk. Det var ju för att min piercint tog typ 8 månader att läka. Så jag var väl lite misstänksam. Typ att de i X-men egentligen inte är mutanter - utan snarare tjuvar och att Wolverine snott min helande förmåga.

Det blir i alla fall inget sex. Det sa hon.
eeh. mja. Jag kan väl avslöja att jag iiiinte riktigt är där än. Sex känns inte helt tilltalande just nu. Så: ingen fara!

Jag har även upptäckt att om jag går på en gångväg... på RÄTT sida... och folk kommer och går på FEL sida. Alltså på kollitionskurs med mig. Då är det kasnke 50/50 vem av oss som viker sig. :) Men... när jag går som en cowboy och ser extremt plågad ut så var det faktiskt 100% som var kycklingar. Jag vann HELA TIDEN.
Nu vet jag hur jag ska göra, i framtiden.
Gå och se ut som en idiot som har superont, så fort jag får möte.

Nä, men hur som helst ett av de få hopp för mänskligheten jag sett de senaste åren. Att folk låter en kämpande påse av smärta få företräde. :)

Hmm.
Jag betalade ingenting i dag. Är det så? är det så? Jag trodde jag skulle få betala, som vanligt.
Men det "gick väl på garantin" eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Bumby

Jag följer ditt äventyr med stort intresse. Fast inte så som att jag är besatt av dina nedre regioner, utan bara för att jag jag vill veta att du mår bra.

2009-03-25 @ 22:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0