Snart helg igen... om en vecka.

I natt vaknade jag flera gånger av att jag drömde att jag blödde väldigt mycket. Det var sådär så jag verkligen kände att jag låg i ett klet av blod. [Caaaarrie, Ca-aaa-aarie]
*tummen upp*

Nu hoppas jag att detta kommer att läka ganska snabbt. Chansen är liten - ty i dag såg jag att ett stygn verkar typ... knutits upp. (Kan de göra det, Sofia?) :) Men ja... i alla fall så håller det liksom inte riktigt ihop där och det känns lite läskigt och jag är inte alls glad att läkandet efter detta ingrepp verkar löpa precis lika planenligt och problemfritt som min piercings läkande som tog.. vad... 9-10 månader?

Sanslöst.

Och... jag som till och med sköter mig! Jag är noga med tvättande och tvätande av händer och noga med att inte hoppa omkring för mycket och så vidare. Men ändå ska det bara gå fel.

Tjo.
Vad händer överframåt?
Maria väntar fortfarande på svar från Borlänge. I dag var chefen sjuk, så... de har inte pratat med varandra, ännu. Sedan får vi se om hon kanske kommer att flytta ned dit typ den 1:a April. Det är ganska snart... så nu sitter hon och kollar lastbilar och sådant. Hon har tänkt sälja sin tv, soffa, köksbord/stolar... sådant som hon kan köpa på IKEA för någon tusenlapp. Det kostar typ mer att frakta ned dem. :)

Sedan ska jag såklart till Malmoe. Ja, jag ska ju på intervjun. Men på lördag kväll ska jag på rockklubb och Flora har fått för sig att jag är hårdrockare - att jag älskar öl och att jag vill sjunga karaoke. Dessutom vill hon att jag ska prova SM-tvåans latte.
Jag är inte hårdrockare... Jag är inte särskilt förtjust i öl. Bara ett par sorter... Finns inte en liten pojkes chans i Michael Jacksons hus att jag skulle ställa mig och sjunga. Aldrig någonsin. Inte ens om jag har 7,3 promille alkohol i blodet. Och jag dricker såklart inte kaffe. Så jag hoppas den där baristan gör okej te också.

Men hoppas vi ska komma överens ändå. :)

Åh... bilden lade jag bara in för att den är lite blodig. Jag hade tänkt lägga in en annan bild från samma film... men den blir lite för osmaklig. Jag vet ju inte om mina läsare klarar det.
Jag vet att JAG klarar det. Jag är helt uppenbarligen en skräck-mästare. Fick alla rätt i en utfrågning om vilken bild som hör hemma i vilken skräckfilm. Och jag blinkade inte ens. Who's the master?

Äh fan. Jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0