Sjukdomsmysteriet.

Jag har inte skrivit någonting på ett tag. Främst på grund av att jag är sjuk och... när jag är sjuk så hittar jag ingen direkt inspiration att skriva. Det är inte så att jag ligger och är helt borta eller nåt. Jag har alla förutsättningar att skriva. Men det händer ju ingenting i livet då man är sjuk.

I morgon tänker jag vara hemma från jobbet sista dagen... då ska jag passa på att gå iväg till stan och handla ett par saker och känna hur mina ben fungerar. Det blir förhoppningsvis biljetter till Meshuggah och något litet på systembolaget.

Jag var ute och gick på lördag kväll och det kändes okej. Men på söndagen var det värre igen.

I helgen ska Sofia hit för att kolla på en massa tv-serier och kanske även en film? Vem vet? Sedan åker hon hem på söndag. Nu har det blivit så att även Maria kommer hit, på fredag. Så nu blir det första gången de träffas.

På lördag kväll ska jag och Maria ut på club greyscale. Hoppas Sofia inte får FÖR tråkigt den kvällen bara. Men den klubben har jag varit nyfiken på i flera år. Jag trodde dock att den lades ned precis innan jag upptäckte den. Alltså... för "flera år" sedan. Men nu har jag hört att de brukar köra den typ 5-6 gånger per år och på lördag är det alltså dags.

Jag tycker väldigt synd om Lina.
Hon och fästmannen hade biljetter till Metallica, i söndags. En jättefin helg i Stockholm och väl inne i bollen får folk reda på att James ätit räkor på Café Opera och blivit magsjuk. (okej. de fick inte veta just det... men...)
Ingen konsert - och för en massa snopna människor förvandlas den, enligt mitt sätt att se det, mest fantastiska fest till en kväll på Burger King eller nåt.

INTE riktigt samma sak!

Nä... men helt sanslöst trist.
Men det är bara att bryta ihop och komma igen.
De hittar ett nytt datum att spela den där konserten. Oh, they will.

Kommentarer
Postat av: Bumby

Åh, tack för att du tänker på mig. :)

Måndagen efter "konserten" var konstig... Var som om luften hade gått ur och trots en mysig promenad i Gamla stan så längtade jag bara hem.

/Bumbylina

2009-03-11 @ 13:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0