And the winner is...

I dag var jag på Sony Ericsson och testade deras nya Xperia-modell, som man trodde skulle släppas under andra kvartalet 2010. Jag får inte skriva någonting om den. :)
Utan att vara dum mot dem: Jag kommer att behålla min iPhone.
ÄVEN om de rättar till alla fel jag noterade så kommer den bara att bli BRA. Min iPhone är inte bra... den är grym!

Men ja... som sagt: Den blir säkert bra.
Fast mer tror jag inte jag får avslöja. Det finns säkert att läsa på andra ställen ändå, så jag behöver inte.

Det var i alla fall kul. Fick prata en hel del engelska. Det gillar jag. Jag borde konvertera och bli en engelsman. Då får jag prata engelska varje dag. ;)

Nu har jag skrivit en hel massa om Extreme Programming. I går förstod jag ingenting - och i dag känns det som att jag är en liten mästare i ämnet. Men det var inte så himla svårt. Inte egentligen. Problemet var att få en överblick och förstå var ämnet började och slutade.

Men föreläsaren var fortfarande dålig.

A just ja. Jag köpte två böcker, i dag.
Jo, jag lovar JAG köpte två böcker. Jag har ingen aning om jag ens vill ha den ena... men den kan vara intressant ändå. Jag vet inte. Det beror på hur patetisk den är.
Det är Slash's självbiografi.
Ja... han, gitarristen från Guns'n'Roses.
Den kan vara REJÄLT kass.

Den andra boken var 'Människohamn' av John Ajvide Lindqvist. Den är säkert bra. Varför skulle den inte vara det?
Så... med min reader-rate så återkommer jag om något år eller nåt - och berättar hur de var. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0