En liten skitsak.

Jag har inget att säga om själva kattsanden. Den kan vara bra... den kan vara kass. Jag vet inte, för jag har inte testat den. Eller ja... KATTEN har inte testat den.
Men... just de där orden. - Tillsammans!
Extreme. För mig känns det som någonting som är riktigt nytt och out there! Draget till sin yttersta spets, fräscht och det alra senaste inom kattsandsteknologi.
Classic. Ett ord som direkt motsäger det första. Här har vi minsann en kattsand där inget ändrats sedan Cleopatra var 9 år och fick sin första katt. Det är samma sand som användes då. It's classic!

Visst kan någonting vara extremt klassiskt också. Men... det är ju någonting man kan säga på riktigt. Så det vore inte lika kul att skriva om.

Aja... Jag hade inget moget att skriva just nu. Men jag måste få blogga om annat än bara mig själv, någon gång. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0