I'm an excellent driver.

Så... Då har jag gått på körskola i en vecka. Någon sådan intensivkurs i styrning av stor bökig manick. Bilar känns fasligt omoderna... även de moderna bilarna. Koppling hit och dit, broms, krypkörning, växlar. Gaspedal och motorstopp. Varför kan motorerna få stopp?
Det är ju bara irriterande när man står där i en vältrafikerad korsning och plötsligt får stopp, mitt i korsningen, bara för att man råkade vara lite ivrig på att släppa upp kopplingspedalen.
Och farligt! Jag har ju brått och vill därifrån... för det kommer bilar från ANDRA hållet nu. Det känns vansinnigt kontraproduktivt att bilen då drabbas av stillestånd. Vad fan ska DET vara bra för? :D

Jaja. Jag lär mig väl.

Jag har även börjat springa igen. Så jag har varvat löpning med vandring. Ena dagen blev det en tvåtimmars promenad, sedan andra dagen tre mil cykling följt av 1500 meter löpning. Tredje dagen gick jag 2 mil igen. Fjärde dagen sprang jag 6 km, sedan har det fortsatt på det sättet. Mitt schema säger att jag ska springa 10 km på fredag. Då börjar det äntligen bli riktig löpning. Allt under en mil känns ju bara som att man skyndar sig att hinna till butiken innan den stänger för kvällen.

I alla fall. Sådär har jag hålllit på i typ 10 dagar nu och det har resulterat i en viktförändring på 0,7 kg.

En ökning... på 0,7 kg. :-/

Oh well. Man kan inte få allt heller.

Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0