Se upp på vägarna!

Puh... så var det avklarat.

Körkort!

En icke godkänd uppkörning, och en godkänd.
Det fina var ju att jag körde betydligt sämre i dag, än jag gjorde förra gången. Väl spenderade 1670 kr - vilket det kostade att behöva köra upp en gång till.

Japp japp. Nu går jag ut och kör lite bil.
Ensam!

ha-haa.

hmm
Nu är det dags att börja fokusera på tentan jag har på fredag.
Men inte just i kväll. Nu går resten av dagen i bensinets tecken.

... och i ett annat tecken.
Jag måste ju leka med mina presenter, som jag fick av Maria:


En Macallan och en leksaksbil. Perfekt kombination. Då kan jag "köra" bil, även då jag provat min nya fina whisky.

Kommentarer
Postat av: Sharon E

Hooray for Roger! Now clear the streets.....

2010-09-29 @ 08:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0