Suicide restaurant.

Ah. Honest mistake.
Vi ska visst ut och äta på någon restaurang, i kväll. Vi fick ett restaurangbesök i bröllopspresent. Jag har ingen aning HUR man får ett restaurangbesök i present, men det fungerar säkert... på något sätt. Salt och Brygga. Låter trevligt.
Lite trevligare, kanske, än det jag råkade säga: Rep och hals.

Om jag öppnar en restaurang så ska den fan heta så. Och ha ett sådant klassiskt deckar-tema. Who dunnit.

Fast brygga låter väl inte så värst gott?

Ah well.
Jag var på en liten intervju, i dag. En sådan snabbintervju a'la speed dating. Efter vi pratat i en och en halv minut så stoppade han mig. Då ville han inte längre prata med mig.
Inte så... inte på det där sättet, i bara fem minuter. I stället kommer jag att skicka in min CV till honom och så bokar vi in en "riktig" intervju, hos dem, nästa vecka.
Det tolkar jag som någonting positivt. Yay me! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0