Jag blev nästan åtta år gammal.

What to do tonight?
Jag har ingenting inplanerat. 'E' kommer sitta i en bil för att åka ut till den syster hon normalt sett inte bor hos. Allt för att det ska gå på bio - i morgon. Men hon kommer säkert online under kvällen.

Saken är väl bara... bör jag verkligen sitta on my (söta) ass och vänta på att det händer - eller borde jag kanske försöka få tag i någon att GÖRA någonting med?
Jag vet vad jag vill. Jag vill ut och göra någonting nyktert med folk. Problemet är att folk är upptagna med annat. En ska hjälpa sina föräldrar att flytta och en är bortrest. En bygger bastu och en festar tre dagar VARJE helg. Inget av dessa är helt förenligt med den sällskaps- och nykterhetskväll som jag hade i åtanke.

I morgon vill jag gärna sova ut. På Lördag kväll är han som agerar flytthjälp ledig. På Söndag också sova ut. Sedan är det innebandyträning. Men fredag kväll då? I kväll?
... den 1:a Augusti.
Jag vill göra någonting, för... i dag är det min och mitt ex's åttaårsdag. Jag vill inte vara ensam i kväll.
Känner mig inte särskilt känslig agående det, egentligen. Men jag VET inte vad som kommer hända - om jag bara sitter ensam hemma och utmanar det. Så... i förebyggande syfte vill jag hemskt gärna ha några personer omkring mig.

Oh well... om jag orkar lyfta mitt liv så orkar jag fan lyfta en telefonlur. Det här kommer nog att lösa sig.

Fick hem mina nya kläder i går. En del små skinnsaker och ett par byxor med väldigt många detaljer och metallprylar. Rasslande kedjor längst ned, t.ex. :)



Funderar dock på att ta bort de löjliga små "smurfhandklovarna" som hänger på höger sida.
Syns dock inte så bra... men ändå:



Här en bild tagen i motljus, med självorgasmatorn. På tok för många tjejer lär väl börja salivera till den där bilden nu. Men skit samma. Här är mina byxor - samt mina nya "armwear" och handskar... Halsband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0