Jaha... då var det dags igen!

Min kropp förslavas under något virus... igen. Halsen har varit lite "slaget vid Poltava" i ett par dagar. I dag mer som den Svenska sidan, än någonsin. Det gör verkligen genuint ONT. Som att någon idiot stabbat mig med kniv. Och jag som inte ens har en simpel Bafucin i mitt hem. Jag trodde att jag hade det. Därför tog jag inte med mig de som jag har på jobbet.
Menmen... varken bedövad eller bakteriedödat i halsen



Sitter just nu uppe och dricker te. Försöker övertala mig själv att sova. Men det är VÄLDIGT svårt när 'E' sitter där på andra sidan. Hon försöker också övertala mig att gå och sova. Hon vet, såklart, att jag är sjuk och att jag behöver sova. Men det spelar ingen roll. Jag vill liksom bara sitta här och tjöta.

Alltså.

Jag var nyss sjukskriven. Hur kul är det att ringa till chefen och dra samma sak - igen!

Kommentarer
Postat av: Bumby

Stackare!

Glöm inte att dricka mycket vatten, te är ju vätskedrivande...

Kanske lite whiskey funkar mot ontet? ;)

2008-08-28 @ 22:10:38
Postat av: Sabadon

Ja, jag tror faktiskt att det hjälpte... lite. Känns bara som att jag egentligen borde släpa mig förbi systembolaget och köpa mig en... något mindre fin Whisky att lindra halsont med. ;)

2008-08-29 @ 05:18:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0