Har väl inte så mycket att skriva om, men...

Träningslokalerna här på jobbet är väl under all kritik. Gymmet luktar som en drängs armhåla och dessutom är det grisigt dåligt, sedan är innebandy/badmintonlokalen ganska... primitiv. Men visst. Det går ju att springa och slå lite bollar.
Dock har jag hört (vilket jag inte märkte när jag bara gick på det) att golvet är sådär härligt svajigt och buckligt. Så då kanske lokalen ändå reduceras till obrukbar - i mina ögon.

Men det är helt enkelt så att jag tänkt börja spela med arbetskamraterna också. De lirar en timme i veckan, på arbetstid. Låter ju hur bra som helst. Förutom att de ryktas svinga sina klubbor väldigt hårt mot folks ben. :-/ (främst då inte på grund av ren ondska... utan på grund av att de är för gamla och långsamma och inte hänger med. Då blir det lätt så. Det kallas även för att missa bollen)
Jaja... jag får väl träna på höjdhoppning också.

Jag har postat lite brev i dag... till antagningsnämnden. Det verkar som att de helt enkelt inte fått mitt andra blev - där jag skickade alla mina betyg och intyg. Nu skickar jag det igen. För grundläggande behörighet ska jag ha. Jag har kommit in en gång förut på grund av att jag har det. Dessutom borde jag ha behörighet genom 25:4-regeln. (man ska vara över 25 år och ha jobbat minst 4 år. Sedan klarat Engelska A och Svenska B)

Menmen. Får väl se vilken ursäkt de hittar på den här gången då.
"Du har inget officiellt betygsdokument". kanske?
jaja.

I dag ska jag *trumvirvel* tvätta! WOHOO. I'm so excited.
Jag har redan skjutit upp den tvättiden två gånger. Orkar inte. Men nu måste jag väl.
Undrar vad jag ska äta?
Kanske... Sabadon's grovrökta pytt i panna?
Måste köpa ägg, potatis, rökt skinka, rödbet... *min röst ebbar ut i ett ohörbart mummel och nu säger jag hej då.... går hem från jobbet och så kanske vi hörs senare under kvällen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0