Skottmånad?

Näähä.
De hade inget som gick att använda som pyttbitar. Så det blev någon tråkigare mat i stället... och sedan går jag ned till tvättstugan och upptäcker att jag varit så smart att jag bokat tvättid den 31:a Juni.

Ja... fundera på den ett tag.

åååååh, så trist. Vad ska jag NU göra då? :)
Hela kvällen är rätt förstörd. De jag kan tänkas umgås med jobbar eftermiddag... och så regnar det. Har faktiskt ingen aning vad jag vill göra just nu. Det här kommer bli en REJÄLT tråkig kväll.
Det finns inte ens någon online på någon sida eller msn eller icq eller nåt. Det är helt dött. It's dedd.

Jag kanske skulle försöka göra lite mer musik. Men det krävs inspiration för sådant. I kväll hade jag kastat all inspiration åt sidan och inställt mig på en joy joy evening of tvätt.

Nåja. Bytte sängkläder i alla fall.
Nu ska jag sova på "bortre" sidan, så att 'S' får en helt fräsch och egen sida att slumra in på. Helt utan Sabadondofter och sådant läskigt.

hmm... det regnar.
Kanske bara skulle hänga ut kläderna i trädet?

Eller så åker jag tillbaka till jobbet och går in i stora korridoren - och spelar lite fotbollsspel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0