Dubbelt AAAJ!

Först satt jag och spelade gitarr en del. Det var nu runt 8 timmar sedan och mina fingertoppar gör fortfarande väldigt ont. Långfingret liksom pulserar och känns lite avdomnat. tjohoo!
Så nu, när jag skriver, känns det lite skumt.

Sedan har vi kollat på fotboll. Och tyvärr fick jag, i mitt förra inlägg, rätt. Spanien vann. Men så triiist. Sverige gjorde ju en lite smått patetisk - men ändå heroisk insats och hade 1-1 ända till 90 minuter var spelade och i andra övertidsminuten släpper de in ett mål - efter pinsamt dåligt backspel.
På övertid!

Så det var riktigt nära. Kändes såklart trist, när jag satt och liksom bara väntade på ett Spanskt mål hela andra halvleken och sedan när det började närma sig slutet så trodde jag mer och mer och mer... och sedan var ordinarie matchtid över och då trodde jag till och med på RIKTIGT, på en poäng. (ja... jag ÄR rätt pessimistisk, när det gäller sport. Mitt lag förlorar ALLTID)

Menmen. Di svenska backarna gör misstag på misstag. Det är liksom bara en fråga om tid innan bra anfallare lyckas dra nytta av dessa. Mjällby och Stoor skötte sig bra. Men de andra två var under all kritik. Främst den där pajasen på vänstersidan. Nilsson? Herregud så dålig han var. Säkert 10 STORA misstag under matchen. Han liksom bara GAV bort bollar och... har killen tunnelseende? Han betedde sig som en stressad ren! Blicken rakt fram och absolut ingen notis om vad som händer i periferin.

Ungefär så som jag fungerar nu, alltså.
Ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0