Hyran kommer lite sent under sommaren.

Mardröm i natt igen.
Inte om samma sak... men om henne, såklart. och ett av hennes ex.

Det kanske är ett tecken att vi borde spela Knightmare chess nästa helg?

Det börjar bli brådis. Träningskortet går ut på Fredag.
Men jag anser inte att jag har råd att köpa ett nytt just nu. Får väl vänta till nästa lön.

hmm...
Jag kanske borde ta och betala mina räkningar i kväll?

... i alla fall om jag vill bo kvar där, i min fina lägenhet.

Oh well.
Hyresvärden är väl det minsta problemet. Jag vet att man har tio dagar på sig - efter det datum man ska betala in pengarna. De har sagt det till mig en gång då jag ringde dit och var lite orolig för en försenad hyra.
Så... en dag gör ingen uteliggare - hos dem.

Nä. Nu ska jag dra iväg till det öde lunchrummet och äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0