Som en fånge i mitt eget hem.

Meeen, suck.
Jag hade tänkt fly staden ett tag. Åka till något annat ställe... bo på flughotell och boka in något evenemang, av något slag. Bara för att slippa tänka på allt detta.
Men tyvärr finns det inget intressant som är på gång. Det allra mest intressanta var Jay-Z, i Stockholm. Men... det var ju inte intressant för mig då.
Counting Crows skulle kanske varit okej. Men de hade ställt in.

Nä, det var synd. Då får jag se till att hitta på någonting här i stället.
Det är väl okej. Det blir klart billigare i alla fall. Även skabbiga hotell går ju på över 400 a natt. Här kostar det 134... och det måste jag betala även om jag är borta och bor på hotell, någon annanstans.

ÅH, vad jag babblar nonsens nu. Men: Allt för att slippa tänka så mycket. När tankarna kommer så blir jag så rädd. Rädd att allt är för sent. Att det ska ha gått så långt att hon inte längre ORKAR tänka optimistiska tankar angående oss.

Nä... se. Nu fick ni mig att tänka på det igen!
Måste kolla om det är något kul på tv. Typ snooker eller någon finsk rally-dokumentär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0