I morgon ska jag höra vad de säger om mig...

Ja... hmm.
Det var en annorlunda upplevelse då.

... Att åka till Österrike, med hela jobbet och en del av stadens politiker, i en och samma överdimensionerade 55-personer stora flock. Det kändes lite som... en gymnasieresa. Fast med vuxna människor.
Alla tänkte bara på kvällarna... och nästa bier... och Jägermeister... och så vidare.
Bara fest, fest och fest.

alltså. Jag blev inte överraskad. Men ändå. Bara kul att uppleva. :)

Hmm... det var så sant.
Jag var nykter. Umgicks med certain assorted people. Faktiskt så mycket att det, i dag på jobbet, skvallrats en hel del om mig. Tur jag hade semester i dag. :D Får väl se exakt vad som sagts, när jag kommer dit i morgon.
Ja... kort sagt: Jag bodde i enkelrum. Men inte sista natten. Då bytte jag, så jag fick bo i deras dummelrum... tillsammans med en av dem.

... sedan sov samma person här hos mig, innan hon åkte hem en dag senare.

Villrådig och vet inte riktigt vad som händer. Men... jag tänker inte lova saker jag inte vet om jag kan hålla. Det går inte, just nu.
Men det känns så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0