Visitor from outer Jokkmokk.

Det har börjat bli lite VÄL många inläggstitlar på engelska nu. Men de är så enkla att skriva. Engelska är så enkelt, helt enkelt.
Men i alla fall så åkte M iväg för 1:36 sedan... så jag väntar henne här vid min arbetsplats runt 16:00.

Jag hade ingen spricka i handen.
Ingen alls.
Jag som trodde jag hade tre. Men ack så bra att jag aldrig blev läkare då. ^^ "GIPSA SKALLEN!!"

eh, ja... eller nåt.

Jag får helt enkelt göra så jag blir lite mer vänsterhänt... böja på fingrarna då och då och... helt enkelt använda dem, men kanske inte till saker som är för tunga, eller gör extra mycket ont (som att vrida på saker och sådär)

Men spela innebandy, jag ska. Det har jag ju redan gjort med den här onda handen.
Problemet är att jag nu inte tränat på tre veckor. Två borta pga sjukdom och den sista pga Österrikeresan.

Jag fick även en remiss till Dr U.R. Olog. Det ser ut som att de ska fimpa skyddsvästen.
... vilket är ganska bra.
Hoppas bara det läker helt okej.
Så jävla trött på att ha det så. Jag har lidit av det i mååånga år nu - utan att ha vetat om att det verkligen besvärat mig. Nu har det blivit värre och har satt sig på självförtroendet.

Men bluepills.. det fick jag inte.
Antar att han utgår från att jag är en vanlig, stark människa, som kommer återfå mitt självförtroende när allt blivit fysiskt bra igen.

eh... Jag? Stark människa? Yeah, sure. Jag kommer bara fortsätta varva upp hjärnan, stressa upp mig och... ja... helt enkelt aldrig kunna ha sex igen. Ever. Det krävs mer än det där, för att övertyga mig om att allt fungerar som det ska. För... JAG har ju aldrig själv fungerat som man ska.

Nä usch.
Det gick inte så bra det där läkarbesöket. Jag hoppades få hjälp.

Nå.
Nackdelen med att M kommer klockan 16, är att jag inte hinner hem innan... och hemmet ser inte sådär jättebra ut. Jag hade tänkt gå hem först och plocka undan ett tiotal saker från golv, bord och sådant.
Men nu får jag göra det medan hon tittar på.

Som hon själv sa. "Du får väl sätta mig i ett hörn, medan du städar."

/S

Kommentarer
Postat av: Bumby

Åh, jag känner mig så OFF! Det händer ju jättemycket hos dig nu och jag är knappt online alls...

Bra att du har tagit dig till urologen, det var viktigt tror jag.

Tänker på dig.

/Bumby

2008-09-26 @ 22:57:41
Postat av: Sabadon

Tyvärr har jag fortfarande inte fått min remiss dit... Har ingen aning när den kommer. Jag trodde det skulle gå snabbt att i alla fall få hem papperet.. typ med en tid i December eller nåt. Men verkar som att de väntar till sista dagen, med att skicka ut sådant. muttrar

2008-10-02 @ 11:34:29
URL: http://sabadon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0