Nä nu emigrerar jag snart!

Ja men så har jag suttit och kollat på när Sverige spelat hockey då.
Varför är det alltid så - att matcherna med Sverige är de som är tråkigast?
Varför har Sverige gått och blivit en så... boring hockeynation för?
Även när Sverige vinner... vilket de inte gjorde mot lille Lettland, i dag... så brukar inte matcherna vara särskilt underhållande.

Det här VM'et riskerar att bli som det förra.
Då bytte jag nation. Jag blev kär i Ryssland - för de spelade grymt rolig hockey.
Det var förvisso ett bra byte, eftersom de sedemera gick och vann hela turneringen. Men... man ska väl ändå inte behöva gå och bli låtsasryss bara för att ens eget land inte spelar den hockey jag kräver för att hålla mitt hockeyintresse vid liv.

Oh well.

Nu har jag knappt spelat Guitar Hero på två dagar.
Det är bra. Jag vill ju inte bli less på det. :)
Nu har jag fått ett antal låtar på 100% så... börjar väl bli dags att gå upp en nivå. Spela med fem fingrar.
Oj vad förvirrande det kommer bli.
"I'm too old for this shit."

Nu har jag i alla fall mobiliserat kraft att höra av mig till min bror, angående valborg. Så... jag tänkte masa mig iväg dit. Kankse blir en middag och sedan en cykeltur till campus - där de brasar och grejar.
Det är bra. Hitta på saker.
Väggklättring är ingen OS-gren. Så... varför träna så hårt - frivilligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0