Diskmaskinen surrar och jag packar vidare.

I dag skulle flyttfirman höra av sig... men de har såklart inte gjort det. Jag måste ringa dem tidigt i morgon.

Jag var hos min arbetsgivare, i dag, och hörde efter om jag kunde sluta ett par veckor tidigare.
Det såg problematiskt ut.
Mitt dilemma är ju att jag faktiskt inte kommer att vara kvar här de sista typ 10 dagarna - oavsett vilket besked jag kommer att få från dem. Han sa att jag skulle ringa honom den 28:e, så får vi se om han hade lyckats fixa det.
Så... han försöker i alla fall.
Han hade ju kunnat säga nej, nej, neeej - bara.

Jag är måttligt road av onsdagar, nu för tiden. Den förbannade dagen då man ska bära ut Bil & Bostad. Det blir mer än dubbelt så mycket tidning, sett till massa. Så allt ryms knappt i väskorna. Eller... senast gjorde det inte det. Och regnade gjorde det också. lajbans.

I övrigt så... är... Maria i skåne. På anställningsintervju.
Fast det var ju för några dagar sedan, så intervju är över nu. Nu sitter hon bara och tok-slöar en massa och äter gratis mat hemma hos sina föräldrar.

Eller ja.
Okej.
De har köpt nya vardagsrumsmöbler på någon konkursauktion. Så nu kan man sälja de som vi h... ööh... de som JAG har här ;) I dag ska de åka till Malmö och flytta in sofforna och fåtöljen.
Undrar om det var något bord också? Well... det var en säng i alla fall. Så mycket vet jag.

Katten har redan flyttat.
Han bor nu i Skåne.

Själv sitter jag och gör nyttiga saker som: tittar på youtube.
Alltså. Vad ÄR detta?
En ny OS-gren?



På tal om det så skulle Maria kanske köpa en ny laptop. En sådan liten Asus Eee. En modell 900, med 8,9" skärm och jättelite lagringsutrymme och Linux. Då ska hon sälja sin nuvarande laptop, som ju faktiskt är en bra laptop och fortfarande har två års "hämta-på-platsengaranti" kvar.

Här är förresten en bra nyhet för Sofia... som ju väntar på sin nya iPhone.
Civilization för iPhone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0