Tattoo too.

Jag följde med Maria till Red Dragon i dag och... så fick hon sin allra första tatuering. En som hon gått och trånat efter i ca 10 år nu. Nu är det gjord. Bild bifogas nedan.

Jag satt där och väntade och tänkte att jag skulle blogga därifrån. Loggade in hos min publisher och skrev en rubrik, men det gick inte att aktiveta rutan för löptexten. Så... det GÅR inte att blogga från min iPhone. Nu känns det faktiskt som att jag genast borde byta blogghotell. Det är ju löjligt att det inte ska gå att editera text med världens tredje största webbrowser (Safari). Tyvärr finns ju inte Firefox eller Internet Explorer till iPhone ännu, så jag kunde inte testa om det fungerade med någon av dem. Men ja... visst. Det fungerar ju med Firefox här hemifrån. :) (även om en browser i en dator och en i en mobiltelefon inte riktigt är samma sak. Jag kan inte tänka mig att den här sidan inte skulle fungera om man satt vid en Mac och använde sig av Safari)

enough nördprat.
Här kommer bilden på tatueringen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0