Sunny shine time.

Solig dag i vinterland.
Blåser inte, snöar inte. Det är alldeles vitt på mark och tak.
Självklart lite kallt... men vad gör det?
Kasta av dig kläderna och rulla runt i snön. :)
Dagar som dessa lider jag inte särskilt mycket av att bo i norrland.
Problemet är att dagar som dessa är rariteter.

Alltså jag vet inte. Jag vet att det finns rötägg inom vår poliskår. Idioter som inte borde fått vara i närheten av att ens komma in på polishögskolan. Men jag är ÄNDÅ inget stort fan av polisförakt. Att sålla bort rötäggen får man fixa på ett mer demokratiskt och lagligt sätt än att starta upplopp.

Men jag kunde ändå inte låta bli att småle lite åt den här banderollen. Den var... lite charmig ändå.
Både det där med skånska dialekten i skrift - och sedan de fina fina grisarna med var sin liten polismössa. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0