Hon förärade mig med ett nattligt besök.

Så har jag suttit här på jobbet - en hel dag- utan att lyckats motivera mig till att göra något. Jag får sikta in mig på att komma ifatt i morgon, i stället.
I går tittade min flickvän förbi - på hastigt besök. I dag har hon suttit i kommunfullmäktige och för en halvtimme sedan ska hon ha åkt hem. Så vi hann inte träffas vidare mycket. Vi åt i och för sig lunch tillsammans i dag. Vi får se om hon kanske kommer hit på fredag också.

Det är svårt utan tid.

Sedan vann inte min favorit, Mickey Rourke, någon Oscar som bästa skådespelare. Utan ärkepuckot Sean Penn. Sean Penn som inte ens är en bra skådespelare. Han är lite som Keanu Reeves. Ser likadan ut hela tiden. och ja... jag anser att han såg likadan ut i 'I Am Sam' också! Samma minspel, samma ögon. Samma hustrumisshandlande jävla Sean Penn.
Men i alla fall. Synd.
Mickey Rourke gjorde en bra roll i en bra film (The Wrestler). Men jag antar att han blev lite utsatt för en kupp. Det talades ju faktiskt om att han skulle vägras få en Oscar på grund av sitt förflutna.
Så man kanske valde att inte rösta på honom, av rädsla för tjafs och bjäbb.

Nä... nu ska jag sluta för i dag. Bege mig ut och ta en promenad, som vanligt. Gå förbi OKQ8 och hämta ut mina nya kläder - samt köpa en chokladbit av... normalformat.

Det går visst lite bättre för Sofias katter nu.
Inte så att de verkligen kommer överens... men lite bättre. När katter nosar på varandra i åtminstone EN sekund innan de börjar fräsa så finns det hopp.

hopp hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0