Vita Orm.

Okej... det var ju 100 år sedan de var som störst, men... ändå: Oj!
Whitesnake spelar i Umeå i sommar.
Jag menar: De VAR ju i alla fall typ "störst". En av de där jättebamsingarna till grupper under 80-talet.
Kanske har de inte, på senare tid, rosat marknaden lika bra som andra 80-talsikoner som Metallica och Depeche Mode osv lyckats. De har heller inte hållit lika länge på sina gamla hits som Iron "håller 100 år på EN bra skiva" Maiden har men... Whitesnake VAR ju verkligt stora.

Alltså jag vet inte om jag ska dit. Det är rätt mycket nu.
Först House of Metal, 2 dagar, med en massa grupper. En del kända och de flesta okända. Sedan blir det Satyricon. Sedan stå och sälja mig på gatan utanför Globen.. förlåt. Ericsson Arena... för att försöak få tag i en plåt till Metallica och så Sweden Rock Festival i sommar. Har jag råd/tid att lägga in Whitesnake också?

Fast det är klart. Det är på Kajen, i Umeå. Det går väl att ställa sig på en av broarna och höra/se lika bra ändå, änna?

Yeah, yeah. Det blir nog bra det.

Jag får se när club greyscale har öppet, nästa gång. Då ska jag dit. Med mina nya kläder, kanske?
De skickades i går. Borde få dem i dag eller i morgon.

Kommentarer
Postat av: Helena

Tycker definitivt du ska kika på Whitesnake. Jag var och såg dom i december och även om coverdales röst sett sina bättre dagar så e dom så jävla kanon live! =)

2009-02-12 @ 14:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0