Det har nu gått ett par dagar.

Jag har varit i Skåne... firat jul i Tomelilla och nyår i Malmö. Sedan har min flickvän köpt en bil, i Göteborg. Och... vi får väl se hur bra DEN bilen var. Vi är inte riktigt klara över det ännu. Ingen av oss kan någonting om bilar. :)

Sedan iväg till Sälen då... för att inta backarna. Det är troligtvis ingen jättebra vinterbil... det var -28 grader där i södra dalarna och då fanns det väldigt lite värme i bilen.
Men den gick.
... och vi kom till slut fram till stugan där alla åtta skulle bo.

Det... gör ONT att lära sig åka snowboard.
Därför har jag inte riktigt lärt mig ännu. Men... en bit på väg i alla fall. :)
Jag var tvungen att avbryta efter ett tags ramlande. Totalt blåslagen och fina bölder här och där.
Jag kan avslöja att jag kanske inte har så värst mycket att skriva här. Eller: Jag har lite FÖR mycket att skriva - egentligen. Men det är bara historier om hur ont det gjorde... hur snyggt jag föll... hur tjurig jag var och att jag faktiskt tog mig ned.
och att jag sedan bytte till skidor och därefter inte föll en enda gång.

Ja just ja. Vi snurrade med bilen på vägen in mot Borlänge - också. Jätteskoj.
I Borlänge köpte vi Indisk mat och nya däck. :)

Men nu är jag tillbaka i Umeå igen och... sitter på mitt jobb.
Jag har bytt kontor, förresten. Nu sitter jag inte isolerad i ett annat hus - utan nu sitter jag i Stadshuset.
Det kanske blir bättre. Vi får se.
Jag vill ändå härifrån. Nytt jobb - studier.

Ja... jag har sett ett program som jag skulle vilja gå - i Malmö. 2 år är det och... ja... varför inte? Frågan är bara om jag kan tänka mig att bo där - och om det går att få tag i boende till September?
... och om Maria hittar någonting att göra i Skåne.

Jag skulle nog helst bo i Lund, i så fall.

well. Jag tog emot er mjukt. Inte så långt inlägg. Jag vill inte trötta ut er nu när ni inte läst så mycket, den senaste tiden. Jag har själv inte läst några bloggar på ca en månad. Så... det kanske är dags nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0