Sitting here, alone in darkness. Waiting to be free.

Jaha.

Ja, vad är mer deprimerande än att sitta ensam hemma på en lördag?
Jo... att sitta ensam hemma, på en lördag, och se på eurovision-grejen.
Jag ringde Björn, i går. Undrade om vi kunde hitta på någonting i kväll. Jag vill liksom inte bara sitta och stirra in i en vägg hela helgen. Det är inte bra för min depression. Eller ja. Det är bra för depressionen. Men depressionen är inte bra för MIG.
Nåja.

Som vanligt har han inte hört av sig.
Jag har nu blivit trött på att försöka. Vi har varit kompisar sedan han föddes. Men nu ger jag upp. Jag vägrar låta honom glömma bort mig igen. Saken är den att han inte ens är särskilt rolig att umgås med... så egentligen vore den ingen större förlust. Men, ja... jag har ju ingen annan. Så det blir en ganska big deal, att jag nu tar beslutet att aldrig mer höra av mig till honom.

I alla fall.
Jag hade ingen backup-plan... precis som vanligt. Så nu sitter jag här och irriterar mig på någon rysk gaphals, i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0